Zmatené myšlenky






 
Dnes pro vás mám takovou směs myšlenek, citátů, úryvků z knížek, které mě za poslední dobu zaujaly, napadly, nebo se mě osobně dotkly. Máte taky něco, co vás poslední dobou stále doprovází? U mě je to poslední rok přísloví Trpělivost růže přináší. Znovu a znovu se mi potvrzuje jeho pravdivost.

Vzpomínky jsou nejlepší přátelé i nejhorší nepřátelé.

Nikdo o nikom neví všechno. 
 
Nic v životě není definitivní.

Není mnoho lidí, kteří ti přistaví žebřík, když ti spadne.

Potěší, když nečekaně přijde neočekávaná zpráva, ale nepotěší, když nečekaně nepřijde očekávaná zpráva.


Vždy se spoléhej zásadně jen na sebe, pokud nechceš prožít zbytečné zklamání, nebo si přidělat zbytečné problémy.

Není ostuda spadnout, ale zůstat ležet.

Je mnohem důležitější dělat správnou věc než dělat věc správně.

Nevíš, kdo je tvým opravdovým přítelem, dokud se s tebou neprolomí led.
 
Muže se ptej vždy jen na jednu otázku najednou, pokud chceš slyšet odpověď.

 
 
Ptala se láska přátelství: „Co ty tu děláš, když jsem tady já?“ A přátelství odpovědělo: „Utírám slzy, které způsobíš.“

S přítelem po boku není žádná cesta příliš dlouhá.
(japonské přísloví)

Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
(Menandros)

I ten, dnes nejlepší, musel tenkrát dostat svou první šanci.

Rodičovství znamenalo, že jste se probudili s mýdlovou bublinou v dlani a řekli vám, že ji máte držet, když skáčete padákem z omamující výšky, šplháte na nejvyšší hory a stojíte v první bojové linii v bitvě. A vy jste tu bublinu chtěli jenom někam pečlivě schovat, do bezpečí před přírodními katastrofami, násilnostmi, předsudky a sarkasmem, ale neměli jste na vybranou. Žili jste den za dnem ve strachu, že vám před očima praskne nebo že ji zabijete vy sami. A věděl, že ve chvíli, kdy se ztratí ta bublina, ztratí se i on.
(Záblesk života – Jodi Picoultová)
 
 
Chci jen někoho, s kým si můžu zatancovat, zajít na procházku, do divadla, a pozorovat západ Slunce.

Západy Slunce jsou ty nejkrásnější konce ze všech. Ale ještě větší kouzlo mají, pokud jsou začátkem večera nás dvou.

Říkal, že jsem jeho vysněná holka. A pak mě podvedl. Už nikdy nechci být vysněnou holkou. Holkou ze SNA.

Chci partnera, který bude vzorem pro našeho syna, a naši dceru naučí, jak se k ní mají chovat a pečovat o ni muži.

Důvěra je jako silonky. Stačí jedno zatržení, a všechno je nenávratně v háji.

Komentáře