Nejhezčí víkend






 
Minulý víkend jsi mi oznámil, ať si na tenhle nic neplánuju, že máš pro mě překvapení. Ať počítám s tím, že si mě zabíráš od pátku do neděle, ale nic víc jsi mi říct nechtěl, prý se podrobnosti dozvím postupně. Pár dní před víkendem jsi mi jen řekl, ať počítám s tím, že víkend strávíme v Praze, a ať si v pátek do práce rovnou vezmu věci na přespání, že mě hned po ní vyzvedneš. Teď je nedělní podvečer a já se vracím z nejkouzelnějšího víkendu, jaký jsem kdy zažila. Ještě hodně dlouho z něho budu ve svých myšlenkách čerpat radost a lásku.

Když jsi mě v pátek vyzvedl po práci, oznámil jsi mi, že jsi nám zaplatil dvě noci v hotelu. Na mou očekávanou otázku proč, když můžeme být u tebe nebo u mě, jsi odpověděl, že chceš abychom celý víkend strávili čistě jen sami dva spolu, a užili si společný čas, kdy nás vůbec nikdo nebude rušit v naší bublině. Tenhle krásný zážitek jsi naplánoval právě na poslední adventní víkend, protože jsme se přes svátky neměli vidět, tak abychom si sebe ještě užili. 


Já jsem rozhodně na tvůj návrh nic nenamítala, a těšila jsem se na to, co jsi pro nás připravil. Taky jsem se už nemohla dočkat, protože jsem tak ráda trávila čas jen ve tvé společnosti. Milovala jsem naše chvíle, naše několikahodinové povídání, které se vždy převalilo do noci a končilo nad ránem, kdy jeden z nás už vyčerpáním usnul. A taky jsem věděla, že by to náš vztah, který trval zatím jen pár měsíců, mohlo zase o kousek posunout dál.

V pátek jsme se stačili ubytovat, odložit si věci do pokoje, a vyrazili jsme se projít do města a na večeři. Po návratu jsme se rychle vykoupali a zalezli si do postele. Sice jsme si chtěli ještě povídat, ale únava z celého týdne nás přemohla, a my po chvíli usnuli ve společném objetí.

Druhý den jsme se probudili krásně vyspalí a odpočinutí a rozhodli jsme se, že si někam zajdeme na snídani. Po dlouhé snídani jsme se procházeli vánočně vyzdobenou Prahou, dali si svařák a nějaké dobroty, a když se začalo stmívat, pomalu jsme se vraceli do hotelu. Tam jsme zamířili do vířivky, abychom se po celém dni venku v mrazu pořádně rozehřáli. Hotel má vířivku až v nejvyšším patře, takže jsme se přímo z ní mohli kochat nádherným výhledem na zářící město. Připadala jsem si, jako bychom nad městem létali, jak to bylo vysoko. Jelikož v hotelu v tuto dobu asi moc lidí není, za celou dobu ve vířivce nás nikdo nerušil, a mohli jsme si tak užívat soukromí. Cítila jsem se, jako bychom byli na celém světě jen sami dva. 


 
Po vířivce nám docela vyhládlo, tak jsme se rozhodli, že si objednáme večeři na pokoj, zalezeme si v županech do postele a pustíme si nějaký pěkný vánoční film. Měli jsme před sebou další celou společnou noc a já nemohla být šťastnější. Dlouho do noci jsme si povídali, bláhově jsme snili a plánovali si naši společnou budoucnost. A mě v tom okamžiku přepadl takový pocit, který jsem ještě nezažila. Najednou jsem si byla jistá, že tohle je to ono, že to je to, na co jsem až doteď čekala, a že se to trápení a čekání vyplatilo. Věděla jsem, že jen bláhově nesníme, ale že tohle všechno jednou opravdu společně budeme mít a žít.

Nedělní ráno jsme měli krásně líné, nechtělo se nám nikam ven, tak jsme si snídani objednali do postele. Byla to krásná tečka za nádherným víkendem. Jsem moc ráda, že tě napadlo tohle pro nás udělat. Jsem vděčná, že jsme spolu mohli být sami a věnovat si vzájemně to nejcennější, svůj čas. Děkuju za to, že tě mám, a že jsi takový, jaký jsi. Tvoje společnost mě dělá šťastnější. A vždycky, když si na tenhle nejhezčí víkend vzpomenu, budu mít úsměv na tváři, a uvnitř mě se rozleje příjemné teplo.

Komentáře