I ty nejbláznivější sny se mohou splnit






 
Každý den jsem cestou z práce míjela jeden velký, mezinárodně populární hotel. Dost často se tam pořádaly různé akce, což bylo poznat většinou i z venku. Parkoviště přetékalo luxusními kárami, a až před hotelem stály tematické stánky k dané akci.

Obzvlášť v zimě, když jsem chodila z práce potmě, to byla parádní podívaná. Všechno pěkně osvětlené, aby bylo poznat už na dálku, že se tam děje něco velkého. Kromě luxusních aut hostů, na parkovišti parkovaly i přenosové vozy různých televizí, společností nebo hudebních skupin.

Když jsem takhle procházela kolem, vždy mě zajímalo, jak to vypadá uvnitř, a co se tam zrovna děje. Což nebylo tak těžké v dnešní době zjistit. Někdy může internet sloužit i k dobrým věcem.

Také jsem si ale představovala, jaké by to bylo takovou akci zažít. A to s celou parádou. Dokonce jsem si to poznamenala na svůj imaginární seznam snů. Jednou bych chtěla zažít takovou pompézní akci. Půjčit si na to šaty, pěkně se obléknout, nechat se nalíčit a učesat. A hlavně, co mi na tom přišlo nejlákavější, mít v tom samém hotelu i zajištěný pokoj. 


 
Prostě se pěkně v klidu nachystat na pokoji, kde už na vás budou čekat vyzvednuté šaty, a před akcí za vámi dorazí vizážistka. Vy se oblečete, upravíte, obujete, nemusíte se do ničeho balit, táhnout s sebou nějaký kabát. Pohodlně, jen v šatech, vlezete do výtahu, a necháte se dovézt přímo na akci. Žádné parkování, shánění taxíku, případně jízda městskou dopravou. Všechno v klidu, v teple, v suchu, pohodlně a rychle.

A co je ještě lepší a úplně nejpraktičtější? Je jedno, jak dlouho na dané akci budete, zda vás po chvíli přestane bavit, nebo se zdržíte až do brzkých ranních hodin. Stačí vám opět jen vlézt do výtahu a do pár minut můžete být v pohodlné posteli. A co je víc? To je jako byste tu party měli přímo u sebe v obýváku.

Takových bláznivých snů ale člověk má, a já na ten svůj zase rychle zapomněla. Jen sem tam jsem si na něj vzpomněla, když jsem zase okolo nějaké akce v tom hotelu procházela.

V jednom ne moc dobrém životním období byl můj manžel nucen opustit svoji práci. Nakonec to pro nás oba ve výsledku byla úleva, protože jsme to pořád dokola řešili a probírali snad už půl roku. Chvíli mu to trvalo, ale našel si práci novou, a vypadalo to, že se našel a vážně ho ta práce baví. A když byl spokojený on, byla jsem i já. 


 
Jednou přišel večer domů, a hned mezi dveřmi na mě volal, že neuhodnu, kam dnes dostal pozvánku. Pozvánky na různé akce byly běžnou součástí jeho práce, na hodně z nich jsem mu i dělala doprovod, tak jsem nechápala, proč z toho teď dělá takové haló.

Což jsem vzápětí pochopila, když mi přestal pozvánkou mávat před očima, a já si mohla v klidu přečíst o co jde. Už možná tušíte. Ano, byla to pozvánka na gala akci přesně do toho „mého“ hotelu. A co víc? S manželem jsme vzájemně znali všechna svá, i ta nejbláznivější, tajemství, takže manžel logicky věděl i o tomhle mém snu. Proto nenechal nic náhodě, a rozhodl se, že mi ten sen splní celý. Protože od čeho jiného by sny byly, než od jejich plnění?

A tak nám na danou noc zarezervoval pokoj, aby mi tak splnil můj bláznivý sen. Trochu jsem ho podezírala i z toho, že se mu představa toho pohodlí taky dost zamlouvala. Ale to ještě nebylo vše. Protože jeho paměť byla mnohem lepší než moje, pamatoval si vždycky i ty nejdrobnější detaily, a to jsem na něm milovala. Pamatoval si tak i to, že jsem se zmínila o těch půjčených šatech. Navrhl mi, že si určitě před tou akcí musím nějaké vybrat, a on mi milerád s výběrem pomůže. A abychom to měli asi úplně kompletní, a já se mohla cítit jako opečovávaná princezna, pochlubil se, že nám dokonce domluvil snídani na pokoj. Jak je možné, že zná mé sny dokonce lépe než já sama?

A tak se mi splnil jeden z mých snů, který byl původně jen pouhou potměšilou, zbloudilou myšlenkou. Ale ani takové není potřeba zpochybňovat a hned je zavrhovat, však nikdy nevíte, které vaše sny se vám zrovna splní.

Komentáře