Chci toho snad moc?






 
Chci nad tvými zprávami slzet smíchem, ne vztekem. Chci se těšit na to, čím mě zase překvapíš, ne naštveš. Chci se těšit na společné chvíle, jak se budeme mít dobře, ne o čem se zase budeme hádat. Chci mít to příjemné napětí v těle, až tě zase uvidím, ale ne z nervozity, co bude. Chci plánovat naši společnou budoucnost, ne být po každé schůzce v nejistotě, jestli se ozveš.

Chci si přát dobré ráno a dobrou noc, ne se hádat, kdo se měl ozvat první. Chci se společně smát, radovat, užívat si života, ne jít zamlklí vedle sebe. Chci s tebou řešit tvé problémy, ne slyšet, že svými starostmi mě nebudeš zatěžovat. Chci s tebou sdílet to dobré i špatné, ne mít pocit, že mě máš jen pro zábavu a rozptýlení. Chci opravdový vztah se vším všudy, ne být jen spolujezdcem na výlety. 


 
Chci vztah, rodinu, děti, ne čekat na to až, nebo jestli, dospěješ. Chci společný domov, ne jen občasné návštěvy, když se ti to hodí. Chci společně vařit snídani, oběd, večeři doma, ne chodit po drahých restauracích, aby ses vytáhl. Chci v zimě na lyže a v létě na chalupu, ne na předražený wellness víkend, kde se cítím jak tvoje společnice. Chci seznámit s tvou rodinou a kamarády, ne poslouchat, že mě chceš mít jen pro sebe.

Chci se na veřejnosti vodit za ruku, ne jít vedle sebe jak dva náhodní kolemjdoucí. Chci společně oslavit narozeniny a Vánoce, a ne poslouchat, že ti to snad vyjde. Chci být tvůj partner, ne doplněk. Chci si vyzkoušet tvoje koníčky, a ne poslouchat, že to není nic pro mě. Chci jít do kina na film, který zajímá tebe, a ne slyšet, že by mě to nudilo. 


 
Chci cítit jistotu a pocit bezpečí, ne pořád přemýšlet a být nejistá. Chci vědět, co bude zítra, za týden, za měsíc, ne čekat doma, jestli ty budeš mít zrovna čas. Chci být číslo jedna ve tvých prioritách, ne někde daleko za kamarády, prací a fotbalem. Chci být pro tebe důležitá, ale automaticky, ne se pořád připomínat. Chci, abys řekl sejdeme se v tolik a tam, ne se doprošovat o každé rande.

Chci, abys chtěl trávit společný čas, ne řekl tak jo, až já se zeptám. Chci cítit tvůj zájem a iniciativu, ne nechávat všechno volně plynout. Chci rovnocenný, vyvážený vztah, ne všechno táhnout a snažit se sama. Chci vést společné vzrušující dialogy, ne slyšet hm na můj hodinový monolog. Chci slyšet co se ti děje, jak se cítíš, jaký jsi měl den, ale ne až se tě na to třikrát zeptám. Chci, abys uznal chybu, když je evidentní, a neházel všechno na mě.

Tak řekni, vážně toho chci tak moc?

Komentáře